Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Πόρισμα για διαφυγόντα κέρδη στην ΕΡΤ


Αποκαλυπτική έκθεση για την τετραετία 2006-2009 από το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης

Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση διαφάνειας στην ΕΡΤ μετά και τη δημοσιοποίηση του β’ πορίσματος το οποίο παρέδωσε στον υπουργό Πολιτισμού Π. Γερουλάνο και τον αναπληρωτή υπουργό Τ. Χυτήρη ο επικεφαλής του Σώματος Επιθεώρησης Δημόσιας Διοίκησης, Α. Μπουρδάρας. Την ίδια ώρα, ο πρώην πρόεδρος της ΕΡΤ Χρ. Παναγόπουλος απειλεί με μηνύσεις και υποστηρίζει ότι δεν διέπραξε καμία παρανομία, και χαρακτηρίζει το πόρισμα «πολιτική δίωξη» και «προσπάθεια κατασυκοφάντησής του που θα πέσει, όπως και οι προηγούμενες, στο κενό».



Νέα ήθη
Στην ΕΡΤ εργάζονται πυρετωδώς προκειμένου να αποτιμήσουν τη ζημία και τα διαφυγόντα κέρδη από τα «έργα και τις ημέρες» των διοικούντων την τετραετία 2006-2009. Ετσι στο κόστος των golden bonus (2,3 εκατ. ευρώ), των σημάτων της ΕΡΤ από τη Red Bee (1,4 εκατ. ευρώ) και της μη ενεργοποίησης των συμβάσεων τεσσάρων τεχνικών (218.000 ευρώ) προστίθεται το διαφυγόν κέρδος από τη χαριστική χορηγία υπέρ της Aegean (2-3 εκατ. ευρώ). Ωστόσο, η διοίκηση δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει τα διαφυγόντα κέρδη από τον ελλιπή έλεγχο των 13 μεικτών παραγωγών ή από τη «γκρίζα» διαφήμιση στην εκπομπή «Ελληνικό Πανόραμα» της ERT World. Στην «επόμενη ημέρα», το Δ.Σ. αλλάζει άρδην τον τρόπο έγκρισης δαπανών:

Στις προμήθειες με διαγωνισμούς: Το Δ.Σ. εγκρίνει δαπάνες άνω των 300.000 ευρώ, ο διευθύνων σύμβουλος μέχρι 300.000 ευρώ, οι γενικοί διευθυντές μέχρι 100.000 ευρώ, οι διευθυντές μέχρι 5.000 ευρώ.

Προμήθειες με διαπραγμάτευση: Διευθύνων σύμβουλος μέχρι 100.000 ευρώ, γενικός διευθυντής Δ/κών & Οικ/κών Υπηρεσιών μέχρι 70.000 ευρώ, γενικοί διευθυντές Ενημέρωσης, Τ/Ο, Ρ/Φ & Τεχνικών Υπηρεσιών μέχρι 10.000 ευρώ, διευθυντές μέχρι 3.000 ευρώ.

Στις δαπάνες ραδιοτηλεοπτικών προγραμμάτων ο διευθύνων σύμβουλος εξουσιοδοτείται για την έγκριση ποσού μέχρι 300.000 ευρώ και οι γενικοί διευθυντές μέχρι 75.000 ευρώ.


Τι αναφέρει το πόρισμα
Η ΕΡΤ δεν μερίμνησε για την κοστολόγηση της συμμετοχής της σε 13 μεικτές παραγωγές ( «Εδώ Αθήνα», «Σινέ Νοσταλγία», «Πορτρέτα» κ.ά.) και δεν είναι δυνατόν να εξακριβωθεί το πραγματικό τους κόστος.
Κατά τη διάρκεια εκπομπών της μεικτής παραγωγής της ERT World (2006-2009) «Ελληνικό Πανόραμα» της Ει. Νικολοπούλου πραγματοποιήθηκε ευρέως απαγορευμένη διαφήμιση.
Υπογράφηκε χαριστική σύμβαση χορηγίας της ΕΡΤ με την Aegean, η οποία, παραχωρώντας μηχάνημα ψηφιακής επεξεργασίας δεδομένων στην «Αθλητική Κυριακή» (120.000 ευρώ), έπαιρνε ως αντάλλαγμα διαφημιστικό χρόνο αξίας 2-3 εκατ. ευρώ.

(Αναδημοσίευση απο imerisia online)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...