Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Στα 31 δισ. δολ. οι χριστουγεννιάτικες αγορές μέσω διαδικτύου στις ΗΠΑ

Οι ιντερνετικές αγορές στη διάρκεια των χριστουγεννιάτικων διακοπών ήταν ιδιαίτερα ισχυρές στις ΗΠΑ, με τους καταναλωτές να δαπανούν 30,8 δισ.δολ. τη περίοδο αυτή σύμφωνα με δημοσίευση έρευνας εταιρείας. 

Οι ιντερνετικές πωλήσεις για τις 56 ημέρες που έληξαν στις 27 Δεκεμβρίου αυξήθηκαν 13% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2009, σύμφωνα με τη Reston comScore. Για την τελευταία μάλιστα εβδομάδα που έληξε στις 26/12 η ετήσια αύξηση ανήλθε σε 17%. 

"Για τη περίοδο των διακοπών τουλάχιστον, ο Αμερικάνος καταναλωτής μπόρεσε να υπερβεί τις προκλήσεις που έθεταν η αύξηση της ανεργίας και η μείωση των τιμών των κατοικιών ξοδεύοντας με έναν ρυθμό ταχύτερο του αναμενόμενου" δήλωσε ο Gian Fulgoni, πρόεδρος της comScore's. 

Της ανόδου των διαδικτυακών πωλήσεων ηγήθηκαν οι πωλήσεις κομπιούτερ με 23% σε ετήσια βάση, ενώ οι πωλήσεις βιβλίων και περιοδικών αυξήθηκαν 22%, η κατανάλωση ηλεκτρονικών 21% και οι πωλήσεις λογισμικού (πλην βιντεοπαιχνιδιών) 20% αντίστοιχα. 

(Αναδημοσίευση από enet.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...