Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Wadja: Η Δύναμη των Labels


Content curation – η νέα τάση

H WADJA MEDIA διαθέτει το www.wadja.com ένα site κοινωνικής δικτύωσης με λειτουργίες που παρέχουν ουσιαστικό content curation στον χρήστη ή στην εταιρεία που επιθυμεί να το χρησιμοποιήσει. Η Wadja ήδη έχει περισσότερους από 5,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες παγκοσμίως και σχεδιάζει να μεγαλώσει και στην Ελλάδα.

Η διαφορά που  κάνει μοναδική την WADJA MEDIA από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα είναι η people-to-topic σύνδεση που παρέχει. Ο χρήστης μπορεί να ανταλλάξει μηνύματα με ομάδες, που έχει κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες, ενώ ακολουθώντας τα Labels έχει τη δυνατότητα να εστιάσει στις συζητήσεις που προτιμά. Ταυτόχρονα, ο χρήστης λαμβάνει νέα από το Twitter, Last.FM και You Tube.

Χάρη στην καινοτομία αυτή (α) ο χρήστης οργανώνει όλη  την πληροφόρηση που λαμβάνει από τα κοινωνικά δίκτυα και (β)συνδέεται  μόνο με ενδιαφέροντα που επιθυμεί, μειώνοντας το «θόρυβο» του Διαδικτύου. Φανταστείτε λοιπόν ένα μέρος  στο οποίο ο χρήστης μπορεί να βρει όλη την πληροφορία που χρειάζεται και θέλει σε πραγματικό χρόνο με ένα και μόνο click, στο δικό του Label!

Ταυτόχρονα, ο χρήστης  μπορεί να στέλνει και να λαμβάνει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο  μέσα από το κινητό του κατευθείαν στα Label που θέλει. Έτσι μπορεί να μάθει όλα τα τελευταία νέα από το Label που επιθυμεί κάθε φορά που κάποιος το ενημερώνει. Όλα αυτά συμβάλλουν στο να έχει απεριόριστη επικοινωνία με άλλους χρήστες, αλλά και να στέλνει SMS.

Ένας νέος χρήστης  δεν χρειάζεται να δημιουργήσει ένα νέο account, μπορεί εύκολα να συνδεθεί χρησιμοποιώντας το Facebook, Twitter ή Gmail λογαριασμό του. Η Wadja δίνει τη δυνατότητα στον κάθε χρήστη να ελέγχει τα privacy settings του εύκολα και γρήγορα. 


U2 & Ράδιο Αρβύλα 
Μερικά από τα πιο δημοφιλή Labels που έχουν δημιουργηθεί στη Wadja για παράδειγμα είναι του μουσικού συγκροτήματος U2 και της επιτυχημένης σάτυρας Ράδιο Αρβύλα. Οι χρήστες λαμβάνουν συνεχώς νέα από Twitter, Digg, videos από τις συνεντεύξεις/συναυλίες μέσω YouTube και τους δίνεται η δυνατότητα να σχολιάσουν και να διασκεδάσουν μέσα από αυτά.
So Wadja thinking? Join us on

(Αναδημοσίευση απο protothema online)
www.wadja.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...