Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

«Βόμβα» Μαρινάκη στο χώρο των media

Νέα επιχειρηματική εισβολή στα μίντια. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης αφού είδε και αποείδε με τον Ολυμπιακό και τους διάφορους Βαλβέρδε αποφάσισε να δώσει το φιλί της ζωής σε έναν χώρο που πνέει τα λοίσθια.
Ο εφοπλιστής που ήδη συμμετέχει στον όμιλο του ΣΚΑΙ και στην free press εφημερίδα metro, έχει ξεκινήσει επαφές με τα αφεντικά εκδοτικών συγκροτημάτων, εξετάζοντας το ενδεχόμενο συμμετοχής του σ' αυτά, με εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου. Όπως γράφει και το καλά πληροφορημένο parapolitika οι σχετικές συζητήσεις βρίσκονται
σε καλό δρόμο, και σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται να υπάρξουν και επίσημες ανακοινώσεις.
Πριν από δύο μήνες είχαν υπάρξει φήμες περί συνεργασίας του Μαρινάκη και με τους εκδότες της κυριακάτικης εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» και του αθλητικού φύλλου «Πρωταθλητής» οι οποίες τότε διαψεύστηκαν. Τώρα όμως επιβεβαιώνεται από πολλές πλευρές, ότι ο Μαρινάκης έχει επαφές με τους Θέμο Αναστασιάδη και Τάσο Καραμήτσο. Στόχος του εφοπλιστή όπως λέγεται είναι η απόκτηση πλειοψηφικού(;) πακέτου στην εφημερίδα της Αποστόλου Παύλου.
Αλλες πληροφορίες θέλουν τον Μαρινάκη να συζητάει και με τις κόρες του Τεγόπουλου για την απόκτηση των μετοχών που διαθέτουν η Μάνια Τεγοπούλου και η Ελενα Μακρή στην «Ελευθεροτυπία».
Ο επιχειρηματίας, όπως λένε, φέρεται διατεθειμένος να ρίξει χρήμα για να φτιάξει έναν Όμιλο, που θα.... ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις της νέας εποχής. «Ο Μαρινάκης επενδύει, δεν πετάει λεφτά» αναφέρουν όσοι γνωρίζουν το πως δρα επιχειρηματικά. Η πρόθεσή του να διευρύνει την συμμετοχή του στα media, έρχεται σε μια περίοδο που ο χώρος δοκιμάζεται και οι όποιες κινήσεις του, τόσο στον ηλεκτρονικό Τύπο όσο και στα έντυπα, θα αφορούν «μαγαζιά» που πρωταγωνιστούν στον τομέα τους.
http://zoornalistas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...