Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες η Turkish airlines εμφανίζονται σαν ο ισχυρότερος και πιθανότερος χορηγός του πρωταθλήματος μπάσκετ της Α1. Πέρα από κάθε εθνιστική προσέγγιση φαίνεται ότι επενδύουν στρατηγικά στο basket και σε κάθε περίπτωση εκμεταλλεύονται τις συγκυρίες και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Δεν νομίζω ότι χωράνε κομπλεξισμοί εθνικού χαρακτήρα απλά ελπίζω ο ΕΣΑΚΕ να έχει κάποιο μακρόπνοο σχεδιασμό πάνω στον χορηγικό άξονα του εθνικού πρωταθλήματος
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου