Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Διαδικτυακή εναντίον συνδρομητικής TV

Παρά την κρυφή επιθυμία των Αμερικανών για απεμπλοκή από το υψηλό κόστος συνδρομής της καλωδιακής τηλεόρασης και της αντικατάστασης της από την Internet TV, η πραγματικότητα αποδεικνύεται περισσότερο περίπλοκη.
Οι τηλεοπτικές συνήθειες των Αμερικανών, και όχι μόνο, αλλάζουν

με την έλευση των νέων τηλεοράσεων που μπορούν να συνδεθούν στο Ίντερνετ και δίνουν πρόσβαση σε χιλιάδες ώρες βίντεο μέσα από δωρεάν υπηρεσίες, όπως το YouTube, ή έναντι μικρής μηνιαίας συνδρομής, όπως το Hulu. Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που προχώρησαν σε ακύρωση του συμβολαίου τους με τον συνδρομητικό τηλεοπτικό πάροχο, με την ελπίδα ότι θα βρουν αντίστοιχα καλό ή και καλύτερο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο.
Την ίδια ώρα ωστόσο, αναλυτές εκτιμούν ότι δεν έχει φθάσει ακόμη η ώρα ανατροπής του stauts quo στις τηλεοπτικές συνήθειες, κυρίως γιατί οι μεγάλοι παίχτες της αγοράς φρόντισαν να μην κάνουν τα λάθη που έκαναν άλλα παραδοσιακά μέσα απέναντι στο Ίντερνετ. Έτσι, οι μεγαλύτεροι διανομείς και παραγωγοί τηλεοπτικών σειρών προστατεύουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο εξασφαλίζοντας ότι οι επιτυχημένες σειρές και τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα δεν μπορούν να μεταδοθούν στο Ίντερνετ, νόμιμα τουλάχιστον.
Πρόσφατη δημοσκόπηση των New York Times έδειξε ότι 88% των ερωτηθέντων πληρώνουν για κάποια συνδρομητική τηλεοπτική υπηρεσία, ενώ μόλις 15% από αυτούς έχουν σκεφτεί να την αντικαταστήσουν με κάποια διαδικτυακή υπηρεσία. Τα ποσοστά αλλάζουν προς το ευνοϊκότερο για τις τελευταίες όσο μειώνεται η ηλικία του στατιστικού δείγματος, ειδικά κάτω από τα τριάντα έτη.
Παρά την οικονομική ύφεση, ο αριθμός των συνδρομητών στην καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ συνέχισε να αυξάνεται, με τις δορυφορικές, καλωδιακές και άλλες τηλεοπτικές υπηρεσίες να προσθέτουν 677.000 νέους πελάτες το πρώτο τέταρτο του έτους, σύμφωνα με την εταιρεία επενδύσεων Sanford C. Bernstein. Επιπλέον, οι συνδρομητικές εταιρείες λειτουργούν ενεργητικά για να διατηρήσουν την πελατειακή τους βάση, με τη δυνατότητα προβολής των προγραμμάτων σε κάθε οθόνη στο σπίτι του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων των φορητών υπολογιστών και των tablets. Την περασμένη εβδομάδα, η Verizon έγινε η πιο πρόσφατη εταιρεία που ανακοίνωσε τα σχέδια της για μια εφαρμογή που θα φέρει ζωντανή τηλεόραση στο iPad. Αντίστοιχα είναι τα σχέδια και της Cablevision, που πραγματοποιεί δοκιμές για προβολή προγραμμάτων σε κινητά τηλέφωνα και «οποιαδήποτε συσκευή που μπορεί να λειτουργήσει σαν τηλεόραση», κατά τα λεγόμενα του Τομ Ράτλετζ, διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας.
Πάντως, όπως επισημαίνει ο Κρεγκ Μόφετ, αναλυτής της Bernstein, το μέλλον της συνδρομητικής τηλεόρασης θα χαρακτηριστεί από την αυξανόμενη δυσαρέσκεια των καταναλωτών για το υψηλό μηναίο κόστος χρήσης της υπηρεσίας αλλά και από τις προσπάθειες των τεχνολογικών εταιρειών να προσφέρουν ελκυστικές αξιόπιστες εναλλακτικές.


Πηγή: http://www.blogtv.gr

Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...