Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Η Google βλέπει σημαντική αλλαγή στην "ψηφιακή οικονομία"

Mountain View, Καλιφόρνια: Η Google, o γίγαντας του digital, επιδιώκει να ενισχύσει τις δυνατότητες στα smartphone της και στα tablets, με την πεποίθηση οτι αυτές οισυσκευές θα τροφοδοτήσουν τη μελλοντική ανάπτυξη της «ψηφιακής οικονομίας».
Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν 23% στα $ 7.3bn (€ 5,2 δισ.? £ 4,5 δισ.) κατά το τελευταίο τρίμηνο, υποδηλώνοντας μια θετική στροφή  που παρατηρείται σε όλο τον κόσμο.

«Η ψηφιακή οικονομία συνεχίζει να αναπτύσσεται με ταχύ ρυθμό, μια αδυσώπητη τάση που συνεχίζει να οδηγεί σε συνεχή αύξηση," δήλωσε ο Patrick PichetteCFO της Google,  σε τηλεδιάσκεψη.

"Συνεχίζουμε να αναπτύσουμε την επιχείρηση μακροπρόθεσμα ...  Απλά  σκεφτόμαστε και τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια." είπε ο Patrick Pichette.
O Jonathan Rosenberg, SVP της Google, πιστεύει οι η πληρωμένη αναζήτηση παραμένει η «πιο monetisable στιγμή στο διαδίκτυο."

"Υπάρχουν πολλές περισσότερες ιστοσελίδες, υπάρχουν περισσότερα βίντεο, υπάρχουν περισσότερες εικόνες, υπάρχουν περισσότερα βιβλία και ειδήσεις, όλα αυτά τα πράγματα οn line», είπε,

«Την ίδια στιγμή, περισσότεροι άνθρωποι γίνοντα on line. Και τι κάνουν αυτοί οι άνθρωποι ; Το πρώτο πράγμα που συνήθως κάνουνε  είναι να αναζητήσουν."

Το Google Instant, η οποία κάνει προτάσεις, ενώ οι χρήστες εισάγουν την αναζήτησης τους , έχει κάνει ένα "ελάχιστο"   οικονομικό αποτέλεσμα, αλλά απολαμβάνει σταθερά  την προτίμηση των καταναλωτών.

Αλλού, Rosenberg ανέφερε ότι αν display οι πωλήσεις διαφημίσεων προβολής διατηρήσουν τη σημερινή επίδοσή τους σε ετήσια βάση, τότε θα πρέπει να φτάσουν τα $ 2,5 δισ..

«Οι διαφημιζόμενοι τρέχουν πολές καμπάνιες, το Ad Exchange  απογειώνεται, είμαστε σε  πολύ καλές σχέσεις με τα agencies , και, φυσικά, περισσότεοι publishers βγάζουν περισσότερα χρήματα», είπε.

Σχετικά με το YouTube, η Google "βγάζει" επί του παρόντος περίπου 2 δισ. βίντεο την εβδομάδα, 50%  ετήσια αύξηση σε σύγκριση με πέρυσι , και πρόσφατα εισήγαγε τη δυνατότητα TrueView που επιτρέπει στους επισκέπτες να επιλέξουν διαφημίσεις  ή να τις παραλείψουν εντελώς.

«Ανακαλύπτουμε οτι οι διαφημίσεις είναι πολύ πιο πολύτιμες για τους διαφημιστές, όταν πληρώνουν μόνο για τους θεατές που έχουν όντως επιλέξει για να τις παρακολουθήσουν,"  συνέχισε ο
Ρόζενμπεργκ.

Όσον αφορά το κινητό, με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, η Google αναμένει σε αυτόν τον τομέα  να δημιουργήσει $ 1 δισ. ετήσια έσοδα, με τη βοήθεια του  AdMob και του  Android που είναι λειτουργικό σύστημα για smartphones.

"Αυτό είναι το μέλλον της αναζήτησης στο διαδίκτυο -  με περισσότερους ανθρώπους σε περισσότερες χώρες, να είναι on line από αυτά τα smartphones," είπε ο Ρόζενμπεργκ .


"Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το κινητό κατά το γεύμα,  το χρησιμοποιούν το βράδυ,  το χρησιμοποιούν τα Σαββατοκύριακα, το χρησιμοποιούν περισσότερο  στις διακοπές", δήλωσε ο Ρόζενμπεργκ.

"Στις συσκευές όπως το iPad, το είδος της δραστηριότητας φαίνεται λίγο περισσότερο σαν το κάνει σε ένα PC, κυρίως επειδή οι άνθρωποι έχουν ένα μεγαλύτερο παράθυρο, ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα περιήγησης, και είναι επίσης πιο εύκολη η εισαγωγή πληροφοριών."

Κοιτώντας προς το μέλλον, ο Eric Schmidt, CEO της Google, είπε :

"Μπορείτε να δείτε ότι κάθε φορά που κάτι ενδιαφέρον συμβαίνει, είναι ήδη εκεί στο Google», είπε,


Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...