Σχέδιο “διάσωσης” των media; Οι συζητήσεις για όλα τα κρίσιμα ζητήματα των Μέσων, μεταξύ της κυβέρνησης και των ιδιοκτητών των ΜΜΕ ξεκίνησαν εδώ και καιρό και κορυφώνονται τις τελευταίες ημέρες. Οι κυβερνητικοί παράγοντες εξετάζουν όλες τις δυνατότητες διάσωσης των ΜΜΕ , με στόχο “να μην χαθούν θέσεις εργασίας”. Πρόθεση τους είναι να καταλήξουν σε συμφωνία με όλους τους επιχειρηματίες των Μέσων για να μην δεχθούν στη συνέχεια επιθέσεις, για “χαριστικές ρυθμίσεις”.
http://www.paron.gr/typologies/
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου