Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Το ''σκληρό'' ριάλιτι του MEGA uMan

''Φαντάσου έναν κόσμο όπου κάθε σου επιθυμία πραγματοποιείται,'' αναφέρει το δελτίο τύπου του MEGA και συνεχίζει ''ό,τι λες γίνεται και κάθε σου σκέψη εκτελείται. Φαντάσου έναν κόσμο όπου ελέγχεις τα πάντα, ένα reality στο οποίο καθορίζεις τις ζωές των άλλων...
Συνδυάζοντας το reality genre με την κουλτούρα πετυχημένων interactive παιχνιδιών, το uMan δίνει στους τηλεθεατές τη δυνατότητα να «καθορίσουν» τις ζωές 12 άλλων ανθρώπων. 12 διαγωνιζόμενοι μπαίνουν σε ένα ιδιότυπο lab-εργαστήριο για 45 ημέρες και κάθε τους κίνηση παρακολουθείται. Οι τηλεθεατές -και μόνο οι τηλεθεατές- ελέγχουν οτιδήποτε αφορά στους παίχτες: τι φορούν, τι τρώνε, ποιος τους επισκέπτεται, με ποιον κοιμούνται ή αν κοιμούνται καθόλου κτλ...
Καθώς οι μέρες περνούν, οι τηλεθεατές είτε παρέχουν στους παίχτες «εργαλεία» που διευκολύνουν την παραμονή τους στο lab, είτε τους αγνοούν -γεγονός που οδηγεί στην αποχώρησή τους από το παιχνίδι. Νικητής αναδεικνύεται ο uMan εκείνος που θα παραμείνει μέχρι τέλους στο παιχνίδι, κερδίζοντας το ενδιαφέρον, την προσοχή και τη συμπάθεια των τηλεθεατών.
Το uMan είναι το πρώτο multiplatform, απόλυτα διαδραστικό reality show στην Ελλάδα. Ως τηλεοπτικό εγχείρημα αξιοποιεί την παγκόσμια ιντερνετική τάση για «έλεγχο» εικονικών κόσμων από τους users, ακροβατώντας μεταξύ πρόκλησης και πρωτοπορίας.''

Πηγή: Μediaka Nea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...