Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Διαχείριση Διαδικτυακή Φήμης

Το τελευταίο διάστημα, φαίνεται να αποκτούν αρκετά μεγάλο κοινό οι εταιρείες διαχείρισης διαδικτυακής φήμης (Online Reputation Management) ειδικότερα από επώνυμα πρόσωπα και εταιρείες. Οι εταιρείες αυτές δημιουργήθηκαν σε μια προσπάθεια να διασφαλίσουν την καλή φήμη του εκάστοτε πελάτη τους και να αποκαταστήσουν πιθανά μελανά σημεία του παρελθόντος τα οποία έχουν αφήσει ανεξίτηλο το σημάδι τους στο διαδίκτυο.
Σε περιπτώσεις σκανδάλων του παρελθόντος που αμαυρώνουν ακόμη τη φήμη ενός
διάσημου προσώπου (πχ. Στέφανος Κορκολής), ακόμη και εταιρειών κολοσσών (πχ. SIEMENS), οι εταιρείες διαχείρισης διαδικτυακής φήμης, στα πλαίσια της διαχείρισης κρίσεων (Crisis Management), αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν μια νέα εικόνα του εκάστοτε προσώπου με σκοπό οι δημοσιεύσεις του παρελθόντος να κατέβουν σε χαμηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.
Δημιουργώντας νέες διαφημιστικές καμπάνιες, σχολιασμούς, άρθρα, ακόμη και events,  η εικόνα κάθε προσώπου – εταιρείας μπορεί να αλλάξει και να μείνει στο παρελθόν η άλλοτε κακή εντύπωση που είχε δημιουργηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...