Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Και η Sony στη μάχη για τρισδιάστατη T.V. χωρίς γυαλιά.


Παρόλο που εξαφανίζονται οι πελάτες για την 3D τεχνολογία, κλιμακώνεται ο ανταγωνισμός στις 3-D τηλεοράσεις, καθώς μετά την Toshiba και η Sony ανακοίνωσε ότι κατασκευάζει μια τρισδιάστατη τηλεόραση η οποία δεν χρειάζεται τα ειδικά γυαλιά.

Οι συμβατικές τρισδιάστατες τηλεοράσεις που πωλούνται σήμερα, όπως της Panasonic και της Sony, απαιτούν τα ειδικά γυαλιά, αλλά κυκλοφορούν και ορισμένες οθόνες που δεν τα χρειάζονται, αλλά πρέπει να σταθείς σε ορισμένη γωνία για να μπορέσεις να έχεις τρισδιάστατη όραση, χωρίς ωστόσο το επιθυμητό αποτέλεσμα να συγκρίνεται με εκείνες που απαιτούν τη χρήση γυαλιών.

"Η τηλεθέαση χωρίς γυαλιά είναι πολύ πιο άνετη, αλλά πρέπει να εξετάσουμε το θέμα της τιμής πριν τη δώσουμε στην αγορά" τόνισε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Γιοσιχίσα Ισίντα. Εμείς, απλώς να θυμίσουμε πως έρευνες σε Ιαπωνία και ΗΠΑ έδειξαν πως οι καταναλωτές δεν είναι ακόμη έτοιμοι να επενδύσουν στις νέες τρισδιάστατες τεχνολογίες, με αποτέλεσμα οι τηλεοράσεις 3D να στοιβάζονται στις αποθήκες. Παρόλα αυτά, οι εταιρίες, μετά την επιτυχία του Avatar επιμένουν να επενδύουν όλο και περισσότερα κεφάλαια.

Ενώ ετοιμάζεται η επόμενη ταινία του Batman να κυκλοφορήσει σε 3D, τα στοιχεία δείχνουν πως ο τρισδιάστατος κινηματογράφος χάνει συνέχεια οπαδούς. Μήπως τελικά ήταν μια μόδα που περνάει και οι εταιρίες ηλεκτρονικών βιάστηκαν να πατήσουν πάνω στην επιτυχία του Avatar και να ξοδέψουν εκατομμύρια δολάρια στο βρόντο;
Όντως το Avatar του James Cameron ήταν μια ειδική περιπτωση. Οσοι δεν το είδαν σε 3D έχασαν. Σύμφωνα με τα στοιχεία το 71% των θεατών προτίμησε να το απολαύσει στην 3D έκδοση. Το «Πως να εκπαιδεύσεται τον δράκο σας έπιασε ένα 68% και από τότε η πορεία του 3D cinema είναι συνεχώς φθίνουσα.

Το Startrek έπιασε 61%, το Toy Story 3 60% και φθάνουμε στο Despicable Me με μόλις 45%! Να θυμίσουμε πως τα στούντιο του Χόλιγουντ ξόδεψαν δισεκατομμύρια δολάρια για νέες 3D κάμερες και εξοπλισμό. Η Sony και η Panasonic άνοιξαν ολόκληρες γραμμές παραγωγής με τηλεοράσεις και blue Ray disc players τριών διαστάσεων που παραμένουν απούλητα.

http://ogadgetakias.blogspot.com/


Διαβάστε περισσότερα: http://www.i-reportergr.com/2010/08/sony-tv.html#ixzz0xoLFrKcz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...