Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

5 υπηρεσίες του Facebook που πρέπει να γνωρίζετε!

Στις μέρες μας το Facebook καθιερώθηκε ως το μεγαλύτερο και δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο, το οποίο προσφέρει την δυνατότητα ενημέρωσης για τα πιο πρόσφατα νέα στον κόσμο, αλλά και για τις νέες τάσεις και συνήθειες που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.

Παρά την πρόσφατη αναβάθμισή τους οι υπηρεσίες του Facebook δεν αποτελούν τον ιδανικότερο τρόπο, για να είναι κανείς πλήρως ενημερωμένος με τις νεότερες εξελίξεις στον κόσμο. Ωστόσο το Facebook παρέχει συγκεκριμένες υπηρεσίες, που δίνουν την δυνατότητα στον καθένα να έχει πρόσβαση στη πλούσια βάση των δημοσιοποιημένων πληροφοριών, που διαθέτει ο συγκεκριμένος κοινωνικός ιστοχώρος, αλλά και να μάθει για το τι θεωρείται μοντέρνο στο site, μ’ένα τρόπο παρόμοιο μ’αυτόν που προσφέρει το Twitter.

Ενώ είναι γνωστό το γεγονός ότι οι δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης, Google και Bing, μπορούν να εξυπηρετήσουν ανάγκες «κοινωνικής αναζήτησης», παρακάτω αναφέρουμε 5 εύχρηστες υπηρεσίες, μέσω των οποίων είναι εύκολο να γίνουν γνωστές οι απόψεις των ανθρώπων
σχετικά μ’ ένα συγκεκριμένο θέμα, όπως επίσης και οι προτιμήσεις του προσωπικού  κοινωνικού μας περίγυρου.
1 – Kurrently
Facebook Trends - Kurrently
Η υπηρεσία «Kurrently» είναι μια μηχανή αναζήτησης, που αν και εντοπίζεται στο Twitter και στο Facebook, απαιτεί ξεκάθαρες επιλογές αναζήτησης από τον χρήστη, ώστε να εμφανίσει αποτελέσματα και από τα δύο κοινωνικά δίκτυα.
Μεγάλο πλεονέκτημα του Kurrently είναι η αυτόματη ανανέωση των αποτελεσμάτων, αμέσως μετά την αναζήτηση μιας λέξης ή φράσης, όπως συμβαίνει και στο Twitter.
Ο προγραμματιστής του Kurrently, Gilbert Leung, δήλωσε ότι έθεσε σε λειτουργία αυτή την υπηρεσία, για τον λόγο ότι επιθυμούσε να γνωρίσει την γενική άποψη των ανθρώπων σχετικά με κάποιο θέμα. Συνέχισε λέγοντας, «για την ώρα, η μηχανή αναζήτησης του Twitter είναι η πιο γνωστή και αυτή με την μεγαλύτερη πολυχρησία. Γιατί όμως να προτιμώ την αναζήτηση σ’ ένα δίκτυο με 60 εκατομμύρια χρήστες, ενώ υπάρχει η επιλογή να αναζητήσω μέσω ενός δικτύου, όπως το Facebook, που απαριθμεί 500 εκατομμύρια χρήστες;»
2 – It’s Trending
Facebook Trends - It's Trending
Το «It’s Trending» είναι μια υπηρεσία, η οποία δεν προσφέρει τη δυνατότητα αναζήτησης, αλλά κατέχει και εκθέτει τις πιο κοινές πληροφορίες στο Facebook. Η συγκεκριμένη λειτουργία της υπηρεσίας αποδεικνύεται χρήσιμη σε όσους αποζητούν μια γρήγορη ματιά στις νέες τάσεις και νοοτροπίες της διαδικτυακής κοινωνίας, μέσω ενός εύκολου και απλού τρόπου.
Η νέα αυτή υπηρεσία παρέχει στον χρήστη την δυνατότητα να ψάξει για «καυτά θέματα» ανάμεσα σε διάφορες κατηγορίες (βίντεο, νέα, αθλητικά, τεχνολογία, παιχνίδια, κωμωδία) και σε διάφορα δημοφιλή sites (Cracked, YouTube, Vimeo, DailyMotion, TechCrunch, Huffington Post, NY Times, CNN, Mashable).
3 – Openbook
Facebook Trends - Openbook
Η υπηρεσία «Openbook» εύλογα κατέχει μια θέση στη λίστα μας, καθώς αποτελεί μια μηχανή αναζήτησης εύκολη στη χρήση, μέσω της οποίας ο καθένας μπορεί επίσης να δει τις επιλογές αναζήτησης των υπολοίπων χρηστών.
Αξίζει να σημειωθεί, για όσους ασχολούνται με το marketing και τις έρευνες, ότι το «Openbook» έχει το προνόμοιο να παρουσιάζει τα αποτελέσματα των αναζητήσεων από άνδρες και γυναίκες ξεχωριστά, οι οποίοι είναι χρήστες του Facebook. Αυτό θεωρείται ως ένας εξαιρετικά χρήσιμος τρόπος, για κάποιον που θέλει να περιορίσει τα δεδομένα με βάση το φύλο.
4.Booshaka
Facebook Trends - Booshaka
Η υπηρεσία «Booshaka» δίνει τη δυνατότητα μιας επισκόπησης για το τι είναι, τη δεδομένη στιγμή, αρεστό στο Facebook, γράφοντας μια λέξη-κλειδί ή επιλέγοντας ένα θέμα, αν μας ενδιαφέρει μια γενική περιήγηση στο σύνολο των πληροφοριών.
Τα θέματα που παρουσιάζονται στη σελίδα της υπηρεσίας αφορούν τομείς όπως η ενημέρωση, μουσική, αθλητικά, πολιτικά, κουτσομπολιό, τηλεόραση, ταινίες, προσφορές, ταξίδια, μάρκες και παιχνίδια (η κάθε κατηγορία υποδιαιρείται σε περαιτέρω κατηγορίες). Πατώντας μια από τις παραπάνω κατηγορίες, εμφανίζεται πλήθος πληροφοριών από σχετικούς λογαριασμούς και έχετε την ευκαιρία να ενημερωθείτε για το πόσο αρεστό είναι ένα- σχετικό με την επιλεγμένη κατηγορία- post στο Facebook, όπως επίσης και να μάθετε για το τι είναι μοδάτο, τι είναι πιο δημοφιλές, πιο πρόσφατο και πιο γαργαλιστικό στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο. Με αυτό τον τρόπο προσδιορίζονται οι νέες τάσεις που επικρατούν και καταγράφονται οι απόψεις των ανθρώπων γι’αυτές.
5 – Facepinch
Facebook Trends - Facepinch
Το «Facepinch» είναι μια υπηρεσία, που ενημερώνει τον χρήστη για τις προτιμήσεις των αγαπημένων του διάσημων προσώπων, που παρέχει την δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει την δική του λίστα με τις προσωπικές του προτιμήσεις, να διαβάσει «καυτά» θέματα, αλλά και να πληροφορηθεί για τις πιο κοινές επιλογές αναζητήσεων μέσα από την λίστα με τις 100 συχνότερες αναζητήσεις. Και για τους πιο περίεργους χρήστες, η υπηρεσία τους παρέχει τη δυνατότητα να μάθουν τις επιλογές αναζήτησης της τελευταίας στιγμής!
Αν χρησιμοποιείς για πρώτη φορά το «Facepinch», έχεις την ευκαιρία να γνωρίσεις νέα πρόσωπα, μέσω μιας αναζήτησης ανάμεσα στις ανανεωμένες φωτογραφίες των προφίλ τυχαίων μελών του Facebook, που παρουσιάζονται ονομαστικώς. Παρ’ όλο που η προκαθορισμένη λίστα φωτογραφιών της υπηρεσίας περιορίζεται στα πλαίσια των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, υπάρχει η δυνατότητα της επιλογής άλλων χωρών ανάλογα με την προτίμηση του χρήστη.
Όπως εξέφρασε ο δημιουργός της υπηρεσίας, Andrew Webb, το «Facepinch» ανεξάρτητα από την χρήση του για σκοπούς ”ηδονοβλεψίας”, είναι πιθανό να αποδειχθεί ιδιαίτερα σημαντικό site για την διαφήμιση των επώνυμων μαρκών:
« Οι εταιρίες και οι επαγγελματίες του εμπορίου είναι δυνατό να πάρουν μια ιδέα για το πως θα διαφημιστούν τα προϊόντα τους και για το ποια θα είναι η αντιμετώπιση των χρηστών για τα προϊόντα τους.»
Extra: Like Button
Facebook Trends - LikeButton
Στην περίπτωση που κάποιος αποσκοπεί στο να μάθει για τις προτιμήσεις του κοινωνικού περίγυρού του, τότε η υπηρεσία «Like Button» είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται!
Πολύ απλά ο χρήστης αφού συνδεθεί στο Facebook, μπορεί μέσω της υπηρεσίας «Like Button» να μάθει για τις πρόσφατες προτιμήσεις και επιλογές των φίλων του σε sites όπως το YouTube, CNN, The Huffington Post, αλλά και σε κατηγορίες σχετικά με ενημέρωση, κοινωνικά θέματα, τεχνολογία, κ.α. Ο χρήστης έχει την δυνατότητα να καταχωρήσει και τις δικές του προσωπικές προτιμήσεις, με αποτέλεσμα η υπηρεσία να αποκτά ένα έντονο κοινωνικό χρώμα.
Επίσης, υπάρχει η επιλογή για σύντομη επισκόπηση – με ανανέωση κάθε 15 λεπτά- των συχνότερων προτιμήσεων των 9 πιο δημοφιλών τάσεων στο ίδιο κοινωνικό δίκτυο στο Facebook.
Αυτές οι υπηρεσίες προσδίδουν ένα πιο ευχάριστο χαρακτήρα στην έννοια της αναζήτησης, συνδυάζοντας την διαδικτυακή γνωριμία στο Facebook με τις ανάγκες για γενική πληροφόρηση και έρευνα.
[πηγή Mashable]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...