Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Διπλασιασμός των πωλήσεων του Old Spice μετά την καμπάνια στο YouTube



Ο τύπος αυτός είναι πια γνωστός σε όλους από το YouTube και  το Twitter. Αυτό φαίνεται τελικά να «δούλεψε» και για το προΪόν, αφού το Old Spice body wash ανέβασε τις πωλήσεις του κατά 107% το τελευταίο μήνα, χάρη και στα social media.
Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από τις μετρήσεις της Nielsen. Η συγκεκριμένη καμπάνια λανσαρίστηκε αρχικά σαν απλή τηλεοπτική καμπάνια και στη συνέχεια έγινε viral video στο YouTube. Η συνέχεια με το Mustafa να απαντά με αστεία βιντεάκια, στους fans του Twitter έφερε τη μεγάλη επιτυχία. Σύμφωνα με το Adeweek το σύνολο των web views του Old Spice video έφθασε αισίως τα 110 εκατ. ξεπερνώντας έτσι τα παραδοσιακά τηλεοπτικά επίπεδα καθαρής κάλυψης.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...