Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Τα Facebook games αξίζουν $1.000.000.000


Έχετε υπ' όψιν σας τα "virtual goods" ? Αν όχι σας πληροφορώ ότι η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων έκανε το 2009 συνολικό τζίρο $1.ooo.ooo.ooo σύμφωνα με τους Financial times

Το κόστος ? είπαμε virtual αλλά βασικά είναι το κόστος ανάπτυξης και marketing του κάθε παιχνιδιού. Για να καταλάβουμε όλοι στο δημοφιλέστερο παιχνίδι στον κόσμο που παίζεται αυτή την στιγμή στο Facebook και λέγεται Farnville με σχεδόν 17.000.000 χρήστες τον μήνα σε παγκόσμια βάση υπάρχει τρακτέρ ,όχι κανονικό virtual, που κοστίζει $500. Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι υπάρχει αρκετός κόσμος που το αγοράζει.

Βέβαια το μεγαλύτερο έσοδο προέρχεται από virtual goods που κοστίζουν λιγότερο από ένα δολάριο καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις το on line revenue generation έχει να κάνει με το long tail . Η Zegna είναι η μεγαλύτερη εταιρεία που ασχολείται με τα online games για social networks και κατέχει μερίδιο περίπου στο 40% των χρηστών . Η EA (ERTS NASDAQ) ένας γίγαντας στο gaming για όλες τις πλατφόρμες , τον Νοέμβριο του 2009 εξαγόρασε την PLAYFISH την εταιρεία παιχνιδιών όπως το Pet Society με 60 εκατομμύρια χρήστες για 300 εκατομμύρια δολλάρια. Όλα αυτά δείχνουν ότι στο κοντινό μέλλον το social gaming θα αποτελέσει το μεγαλύτερο σε ανάπτυξη τομέα στα social networks . Πρόσφατα το Facebook θέλησε να πάρει κομμάτι από αυτήν την μεγάλη πίτα και δημιούργησε τα Facebook coins . Επιβάλλοντας αυτό το πρότυπο το facebook θα παρακρατεί το 30% του εσόδου που θα δημιουργείται από τους διάφορους game developers. Ταυτόχρονα θα "βοηθήσει" στην άνοδο του rate αγορών καθώς τώρα μόνο το 2% με 5% που παίζουν τέτοια παιχνίδια πραγματοποιούν αγορές .Το facebook ισχυρίζεται ότι στο κοντινό μέλλον αυτό το ποσοστό μπορεί να φτάσει το 20% !!!!! Πολλαπλασιάστε το 1 δις δολάρια επι δέκα και έχετε μια ιδέα για το πως βγάζει κανείς λεφτά στο online.
Ευχαριστώ τον Αποστόλη που μου "άνοιξε" τα μάτια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...