Φαίνεται ότι ο νέος όμιλος Λαυρεντιάδη ή Κυριακίδη δεν επιθυμεί πια να ελέγχει κάποιο ΜΜΕ καθώς ακούγεται ότι ενδιαφέρεται να πουλήσει και τους τίτλους των περιοδικών που έκλεισαν αλλά και την Espresso και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash .
Ως εξωτερικός παρατηρητής όλο αυτό φαίνεται παράξενο καθώς πολύ πρόσφατα ανακοινώθηκε αναδιάρθρωση του ομίλου και φαινόταν μια διάθεση για γενικότερο ξεκαθάρισμα . Ίσως έχει να κάνει με την γενικότερη κατάσταση στον χώρο των media και τους λόγους που οδήγησαν στην είσοδο των συγκεκριμένων επιχειρηματιών στον χώρο των ΜΜΕ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η τέχνη του σύγχρονου marketing
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
-
Ανακοινώθηκε η διάθεση της νέας δοκιμαστικής [beta] έκδοσης του Skype, το...
-
Το digital αλλάζει το direct Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου