Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Ένας νέος "παίκτης" αποσύρεται ?

Φαίνεται ότι ο νέος όμιλος Λαυρεντιάδη ή Κυριακίδη δεν επιθυμεί πια να ελέγχει κάποιο ΜΜΕ καθώς ακούγεται ότι ενδιαφέρεται να πουλήσει και τους τίτλους των περιοδικών που έκλεισαν αλλά και την Espresso και τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash .

 Ως εξωτερικός παρατηρητής όλο αυτό φαίνεται παράξενο καθώς πολύ  πρόσφατα ανακοινώθηκε αναδιάρθρωση του ομίλου και φαινόταν μια διάθεση για γενικότερο ξεκαθάρισμα . Ίσως έχει να κάνει με την γενικότερη κατάσταση  στον χώρο των media και τους λόγους που οδήγησαν στην είσοδο των συγκεκριμένων επιχειρηματιών στον χώρο των ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...