Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

"ΦΑΡΜΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ"

-Έχετε ακούσει ποτέ για τις Φάρμες περιεχομένου (Content Farms) ? Σας λένε κάτι οι εταιρείες Demand Media & Answers.com ? Όχι?
Και όμως σύμφωνα με την comScore (εταιρεία που ειδικεύεται σε αποτιμήσεις για τον ψηφιακό κόσμο NASDAQ: SCOR) οι συγκεκριμένες εταιρείες βρίσκονται στις θέσεις 17 και 21 αντίστοιχα τον Μάιο του 2010 στο ΤΟΡ 50 των μεγαλύτερων ψηφιακών ιδιοκτησιών στις ΗΠΑ . Και για να καταλάβουμε καλύτερα τι σημαίνει αυτό σημειώστε οτι η Apple στην συγκεκριμένη λίστα βρίσκεται στο νούμερο 15 ενώ γίγαντες όπως η Disney και η Warner πολύ χαμηλότερα.
Ποιο λοιπόν είναι το αντικείμενο αυτών των εταιρειών ?
Με δύο λέξεις είναι η μαζική παραγωγή περιεχομένου με ρυθμούς και όγκους ασύλληπτους ως τώρα για την βιομηχανία των media . Το περιοδικό WIRED παρομοίασε την παραγωγική διαδικασία της DemandMedia με αυτήν της Ford και την υιοθέτηση της γραμμή μαζικής παραγωγής για πρώτη φορά στην ιστορία του ανθρώπου .Για να σας δώσω μία ιδέα η Demand Media παράγει ημερησίως 4. 000 κομμάτια περιεχομένου ,είτε πρόκειται για κείμενο είτε πρόκειται για video ,συγκρίνεται αυτό με τα 20 με 30 νέα posts που ημερησίως έχουν τα περισσότερα blogs ή sites και θα σχηματίσετε μια εικόνα.
O τρόπος που διαθέτουν αυτό το περιεχόμενο είναι είτε σε sites στο δικό τους network ή σε sites τρίτων όπως η yahoo.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρων παρουσιάζει ο τρόπος που παράγεται αυτή η απίστευτη ποσότητα περιεχομένου .Όλα βασίζονται σε ένα σύστημα που ονομάζεται Demand Studios. Αυτό το softaware επιτρέπει στους περισσότερους από 6000 freelancers του δικτύου των συνεργατών της Demand Media να ανεβάζουν ,διαχειρίζονται ,διορθώνουν ένα "κομμάτι περιεχομένου" και ταυτόχρονα να πληρώνονται για αυτό .
Με αυτό τον τρόπο γίνεται εφικτό το να παράγεται ημερησίως αυτός ο τεράστιος όγκος περιεχομένου

Το ενδιαφέρων σε όλη αυτή την ιστορία είναι ότι μέσα από αυτά τα γεγονότα καταλαβαίνει κανείς πόσο δραματικά θα μεταβληθεί το επιχειρηματικό μοντέλο των ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα. Αναρωτιέμαι αν είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η τέχνη του σύγχρονου marketing

Το digital αλλάζει το direct   Όπως όλα δείχνουν, στην σημερινή ψηφιακή εποχή, η ανάγκη για ένα πολυδιάστατο «κέντρο επιχειρήσεων» ...